torsdag 13 november 2014

Dagarna går...

Trodde jag skulle ha stor lust att blogga. Första dagarna i ett slags morfindimma, som jag inte alls uppskattade, låg jag och tänkte på allt som jag skulle göra. Big planes! Efter ett tag fick jag inse att det tog allt lite på krafterna med ingreppen och man inser att man inte är 20 längre....!

Men det gick verkligen ingen nöd på mig. Här har jag legat och latat mig, kollat på tv och läst mellan varven.


Klara njuter förstås av att ha sällskap på dagarna. Men snart ska hon börja på hundagis vilket känns väldigt bra.

Muntrade upp mig med ett par skor som jag önskat mig länge.



Tur det finns så många snygga snikers. För även om knölar är borttagna så får jag nog fortsätta med bekväma skor. Har en knöl på utsidan av den andra foten som också ska tas bort och det blir i februari mars.

Nästa vecka åker stygnen sedan ska man dras med den där snygga skon man fått till den 11 december. Men jag biter ihop och ser framför mig en sommar i sandaler!

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Finfina sneakers iaf! Skönt att det går åt rätt håll. Snart ses vi :)

Spader Madame sa...

Bra med målbilder!

hallinbloggar sa...

I will not: Jaaaa, ska bli så kul!

Spader: Ja, det måste jag för att stå ut : )