måndag 6 oktober 2014

Helg avklarad!

Ja, det blev inte mycket tid framför datorn den här helgen. Nu sitter jag dock på tåget uppkopplad och har jobbat en stund innan jag surfar in på mina favoritbloggar.

Pokern gick verkligen inget vidare. Åkte ut först av alla. Smarrig middag med en himmelskt god höst dessert, chokladpaj med lingon. Klicka på bilden för större bild på recepten.


Igår var jag och trädde Fuck Cancerarmband. Vi trädde 20 stycken vilket är 2.000:-, mer än vad jag brukar skänka. Vilken fantastisk idé detta är. Det är oerhört populärt och köerna var långa för att kunna trä armband. Här kan man köpa armband och andra saker från Ung Cancer. Säljs även i Twist & Tangos butiker.


Nu blir det två dagar i huvudstaden med konferens och utbildning. Hinner bara med ett kort stopp på & Other Stories för att köpa några flaskor av deras bodylotion som jag är beroende av. Sjunker snabbt in i huden och är extremt prisvärd om du frågar mig! Kan bli ett doftljus också....!




2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Busy bee hela helgen. Haha, poker skulle jag aldrig ge mig på, jag suger på kortspel och kan under spelets gång glömma bort spelreglerna. Nä, det är tur jag sysslar med annat.
Är också stor konsument av deras lotion, superbra och favoriten är Mediterranéen.

hallinbloggar sa...

Librarybeth: Jag med men vi har väldigt kul : )

Jaa, det var precis den jag köpte! Förrådet är påfyllt!