fredag 19 september 2014

Fredag=tröttdag

Vet inte hur det är med er men på fredagar är jag ofta så himla trött. Gissar att det fortfarande sitter kvar en del från i höstas/vintras/våras men jag kan inte förstå hur jag förr i tiden kunde orka med en After work.

Nu landar jag ofta i soffan och orkar knappt ta mig vidare till sängen efter ett glas vin eller två.


Shoppingen från i tisdags testas idag och jag tror jag gillar. Skinntopp från Lindex, byxor från 5Units och dojorna då...!

Men, än återstår några timmar på jobbet och ett innehållsrikt nyhetsbrev som måste skrivas!

Önskar en er en härlig helg!

3 kommentarer:

tina sa...

Ha en härlig helg och du, din outfit är jättefin - as always :)

hallinbloggar sa...

tina: TACK söta du!!!!

Librarybeth sa...

Tack, min helg har varit toppen.
Snygg fredagens!