lördag 13 september 2014

Bokbyte

I skuggan av ett brott var bättre än jag minns. Jag brukar aldrig läsa böcker mer än en gång men nu har jag börjat titta i bokhyllan efter gamla favoriter.

Jag läser nästan en bok i veckan och det är omöjligt att komma ihåg alla böcker jag läser. Att läsa en andra gång kan ge böckerna en annan dimension och upptäcka nya sidor.

Några böcker jag verkligen gillade och funderar på att läsa igen är trilogin om Nancy av Elsie Johansson.

Men nu blir det en bok jag längtat efter ska komma på pocket.


Tycket mycket om En halv gul och även Lila Hibiskus så mina förväntningar på den här är höga!

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Tror du kommer tycka om den.
Adichie är en av mina favoriter, har läst den!

hallinbloggar sa...

Librarybeth: Jag är redan fast. verkar så bra!! Tror det var hos dig jag såg tipset först!!