torsdag 5 juni 2014

Ledigt framöver

Så skönt med en extra dag ledigt! Vi har ju inte riktigt kommit oss för att fira något vidare. En kollega berättade att de hade långbord i trädgården med sommarmat och sommarvisor. Det lät mysigt tycker jag. Att fira in sommaren!

Jag lyssnar för fullt på skivan md stort S som jag laddade ner i morse. Har alltid älskat Ted Gärdestad. nästan älskat på riktigt när han var 15 och Jag vill ha en egen måne kom.

Nu finns samlingsskivan För kärlekens skull som hans dotter; Sara Zacharias, har producerat tillsammans med sin man. Åh, den är s å  b r a! njuter av Lisa Miskowsky, Ane Brun, Eifelltornet och ett par outgivna låtar med Ted.



Idag är verkligen inget särskilt. En topp jag köpte på Hollister med lite silvriga stjärnor för 12 dollar tror jag, vita jeans, bälte från b-belt och nya vita Converse.


Laddar för morgondagen då nya avsnitt av Orange is the new black släpps. Vem gör inte det förresten!! vi ska också ha mamma och pappa hemma på middag och visa bilder. Vi har ju inte själva hunnit kolla ännu då mannen varit i Norge hela veckan!!

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Åh, den skivan ska jag också kolla efter!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Vi har sett två avsnitt nu, ska kasta oss in på det tredje :)